Åre

Har varit i Åre över påskhelgen så bloggen har fått ligga på is.
Har även tenta på lördag så jag tror det blir dåligt med inlägg denna vecka med.
Vi försöker få ordning på torpet så att säga eftersom Jocke måste flytta ut ut sitt rum denna vecka
så det blir massa flyttpyssel denna vecka med. Har i alla fall fått in bokhyllan vi målade om förra veckan och fått
i nästan alla grejer i den.
Skulle behöva städa här hemma men det ska packas upp efter helgen och det ska in
mer saker från Jocke så det får vänta ett tag till.
Här är få bilder från helgen:
Här sitter jag på afterski och slackar. Vi lyssnade på Marmelad orkestern och
tittade på alla stekare från Norge och Stockholm. Trevligt väder hade vi med.
Nerfart. Står och vilar benen efter att åkt i snögröt. Det var mellan 11 och
26 grader i backen, det var varmt i solen och svalare längre upp mot toppen.
Folk sitter och solar, bergen börjar synas och solen steker.
Ett obligatoriskt studiebesök till Åre chokladfabrik gjorde vi. Polkastruten är till mamma, de andra två
ska jag trycka i mig under veckan:P

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback