Presenter

När min pojkvän var hemma förra helgen så hade han med
sig lite presenter han hade köpt till mig
på de olika ställena han hade vart i land på.
Jag blev ju så klart jätteglad, även om vissa saker var lite trasiga,
han hade nämligen hoppat igen sin resväska som
var fullproppad.
en liten plåtburk med...
chokladmynt :) (korea)
En termosmugg och ett glasunderlägg från Starbucks (Korea)
prydnadsgrej från Jordanien.
En jättesöt liten kista som jag fick pussla ihop för att den var lite trasig.
en liten båt från brasilien
En mugg från Brasilien.
och ett halsband. jag är inte så där röd.
Varför det är en fågel på halsbandet är för att om man tittar lite snabbt så skulle det kunna
vara en svala som Jocke så gulligt förklarade.
Jag  älskar ju svalor, de är de underbaraste fåglarna.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback