Börja igen?

Hmm, börjar få sug efter att blogga igen. Börjar väll lite smått och gott.
Har hittat en lägenhet som jag lagt intresse på, förhoppningsvis får vi den så
jag och min älskling kan få det lite större.
Det är en tvåa som ligger nere vid centrum, den har balkong som är ett måste för mig, eller
att det finns uteplats :P
Den är på 62kvm, har eget kök, sovrum, vardagsrum. Så har jag inte nu. Min lägenhet består
av ett enda stort rum med kök, hall och sovrum i ett. Det är en etta, men känns ändå som att de kunde
ha skiljt av kök och hall iaf. Man vill inte stå i köket när man är i hallen
och inte i hallen när man är i köket. Annars har jag egentligen
inga problem med lägenhet. "sovrummet" är lite som en alkov också.
En dröm som har dykit upp i mig är att jag skulle vilja bo i ett gammalt hus. Inget modernt nybyggt i form av
byggsats man bygger ihop med färdiga väggar och sånt. Ett gammalt hus att rusta upp själv med en mysig trädgåtd skulle jag så gärna vilja ha. Men får drömma ett tag till, nu ska jag ju bo i en lägenhet ett tag till :)
Det var allt jag hade för nu, ha det gött tills vi hörs nästa gång :)

Kommentarer
donnasandra

Skulle också föredra ett gammalt hus! Hoppas du har en fin helg! :-)



Blogg: http://www.donnasandra.se
2011-07-16 @ 19:55:40




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback