Soffans skepnadsbyte

När jag köpte soffan hade de inte klädseln jag ville ha inne. Så mormor la mitt överkast så att soffan skulle vara skyddad. Det var sjukt oinspirerande att ha den så och jag höll fortfarande på att "flytta in" och få ordning på mina saker, därav massa grejer på ryggstödet.
Men så en dag kom klädseln.
Soffan blev ljus och fin. Införskaffade kuddar så den skulle bli lite mysig och jag höll ordning på soffbordet.
Inga mer saker på ryggstödet.
Älskar min soffa, men skulle vilja ha en som inte ser så stel ut, en som är mjuk och "fluffig". Klädseln är helt underbar med, men blommorna där man sitter börjar nötas bort och den blir lätt smutsig.
Sitter egentligen på bibblan och pluggar men lägger in detta tidsinställt så det ska finnas något trevligt att läsa under tiden jag är borta :D

Kommentarer
Mamma till William och bebis i magen

Så snyggt det blev :) Blommigt är så snyggt..



Blogg: http://blondis81.blogg.se/
2011-05-11 @ 16:05:26
Anna

Jättesomrigt och fint!



Blogg: http://kimilinen.blogg.se/
2011-05-13 @ 22:42:37




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback