Hemma med feber

Hade halvdag idag i skolan, det var skönt för jag har inte sovit nått inatt.
Har hostat med världens rethosta hela natte, halsen har vart alldeles uppriven.
Så fort jag kom hem sen så gick jag och la mig.
Var så fruktanssvärt trött.
Nu känns det som att jag har lite feber med.
Inte kul att vara sjuk när skolan har gjort så att allting är obligatoriskt.
...............................
Nu är det ju höst också så då kan man sjuka ner sig och mysa med tända ljus.
Mina favoritljus kommer så klart från Yankee Candle.
Börjar faktiskt bli dags att skaffa nytt ljus nu snart.
Får nog bli efter flytten.
Soft blanket, vanilla cupcake & weddingday
De två första skulle jag vilja lukta på och se om jag vill ha dom och weddingday har jag
haft förut och den är helt underbar.
Den här skulle jag också vilja lukta på, tänk att få ha lukten av julafton hemma i december
när man nästan räknar ner dagarna :D
......................
myshandla.se kan man köpa alla sorters ljus från Yankee candle.
Desa ovan är mellanburkar som brinner i 90h. De kostar 225kr.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback