På jakt efter adventsljusstake

Bara två månader kvar innan man ska tända första ljuset
och jag har ingen adventsljusstake.
Är inne på att ha blockljus som adventsljus.
..........................
De här söta adventssiffrorna hittade jag på nordljus:
De kostar 49kr.
Nordljus har en avdelning nu för Julen 2011. Antar att det kommer fyllas på senare med
mer julsaker.
.............................
Den här fina zinkkrukan från Sofis hus var ju underbar. Den ska man kunna
ställa ljus i och använda som adventsstake enligt informationern.
89kr kostar den bara.
......................................
Syster lycklig har också fått in lite julsaker:
.........................
Nu längtar jag ännu mer till julafton :D
Siffrorna och zinkkrukan ligger bra till och det kanske blir ett köp nästa månad.

Kommentarer
therese

Oj, det är inte mycket längre än så. Ändå gick jag i klänning och högklackat idag för det var sååå varmt!



Blogg: http://tinythess.blogg.se/
2011-09-30 @ 17:51:21




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback