Böcker

Jag tycker mycket om att läsa böcker men
det blir oftast inte av. Förut så pluggade jag till tentor och
då har jag aldrig tid att läsa annat än skollitteratur.
Då jag har tid att läsa så har jag en hel drös med böcker jag läser
och jag läser oftast flera böcker samtidigt.
har nog aldrig riktigt läst en bok i taget.
Nu har jag samtlat på mig massa påbörjade böcker som jag läser.
De flesta har jag kommit halvvägs på men har inte orkat  läsa och andra
håller jag på med.
Niceville och Elsas hemlighet är de som jag läser på mest nu.
Den gröna boken heter "den bortglömda konsten att hålla en hemlighet" har jag
precis tagit paus från. Den är ganska seg och har ingen riktig handling tycker jag.
"En dag" är riktigt seg så den får jag ta någon annan gång :)
Mitt mål är väl att minska antalet, kan ju inte ha så här många påbörjade ;)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback