Vårinspiration

Jag kände att jag ville lämna lägenheten ett tag så jag tog en biltur upp till Blomsterlandet.
Det var så länge sen jag var där, förut när jag bodde i den andra
lägenheten så kunde jag cykla dit på 7 min. Nu är det lite längre bort.
De hade som vanligt massa vackra krukor och blommor.
De hade dukat upp ett bord också som jag blev avundsjuk på ;)
Söta små minikrukor. Skulle vilja ha minst en i varje färg.
Vackra små orkidéer hade de fäst så de blev ett hjärta. Nått för Jocke att köpa till mig den 14: feb kanske hihi
Älskar denna dukning med vackra pasteller. Skumgummicupcakes och plastmacaroons har
de på silvriga kakfat. Tallrikar och skålar i olika färger.
Jag har ju en skumgummimuffins som är från en annan affär. Hade gärna köpt några till
att ha tillsammans med den jag har.

Kommentarer
Mamma till William och Wilma

Vilka söta saker till hemmet :)



Blogg: http://blondis81.blogg.se/
2012-01-31 @ 12:49:15
Jennie

Hej Jenny,



Vilka härliga bilder du lagt upp. Tänkte länka från vår hemsidan till ditt fina inlägg, hoppas att det känns okej?



MVH Jennie, Blomsterlandet



2012-02-01 @ 14:32:50
Kristina

Hej Jenny!!



Vilken härlig blogg du har den ligger under mina favoriter nu. Jätte härliga bilder med massor med nya ideer har jag fått, en stilla fråga vart har du köpt dina skumgummimuffins? dom är jätte fina.

Mvh Kristina



Blogg: http://detvitahemmet.blogspot.com/
2012-02-05 @ 18:53:13




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback