Bombnedslag

Vi håller på att flytta in jocke i min lägenhet
så det ser lite stökigt ut nu.
Kanske inte min dröminredning men det kommer bli bra:P
Speciellt när vi får Jockes säng som är större än min, men jag älskar min sängram.
Med denna flytt så är det typ bara en månad kvar med jocke innan han
drar ut på lååång praktik. Han ska väl åka båt i 5-6 månader.
tvättar överdraget på bäddmadrassen, därav den fula skumgummimadrassen.
Massa jackor, kuddar, täcken i soffan, dammsugare och flyttad bokhylla. Ingen
ordning alls här:P
Resultatet blir klart efter påsken, för då drar vi till Åre. Det ska bli fett nice.

Kommentarer
Sara

vi har en sängram i liknande stil fast vit och till dubbelsäng... Leirvik från Ikea, tips om ni skaffar dubbelsäng :-)



Blogg: http://lavendelhonung.blogspot.com
2011-04-19 @ 14:42:03




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback