Sticklingar

Mina underbara pelargoner lever och frodas än, fast de
såg lite risiga ut när jag köpte dom. Det var
till och med en tant som sa det när hon tittade på dom till sin gubbe.
Jag trotsade tantens kommentar till sin gubbe och köpte två ändå.
.........................
Samma sak var det när jag och Sarah var på Plantaget och de hade
extrapris på orkidéer. Då var det en tant som beklagade sig över
hur fula dom var till sin gubbe. Jag köpte en ändå och
den har blommor än. Gäller att visa kärlek till sina blommor :)
.........................
Tillbaka till mina pelargoner. Det växer små sticklignar nu
så snart går det att plocka bort några och få fler
pelargoner :D Det är riktigt kul med blommor.
Har haft lite svårt innan att hålla blommor vid
liv men nu går det bra :)
.....................
Eller det kanske inte går så bra med alla blommor :P
Dom här som var så här fina för några veckor sen har blivit tunna och gula :S
De verkar inte vilja leva mer. Tråkigt, jag såg fram emot att se
hur fina blommor det skulle bli av dom.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback