Shoppingrunda och lite tjejsnack

Idag efter skolan har jag hängt med bästa Maria.
Hon är en mycket fin vän som jag har med från min hemstad Strängnäs.
Vi har hängt på stan och käkat glass och liten shoppingrunda.
Blev inte så mycket shopping för mig för jag har lite restriktioner på att inte handla
för mycket för det har redan blivit en del shopping.
Hittade massa fint i affärerna som bara skrek "Köp mig!" men det gick jag
inte på, så istället tog jag kort på det:)
Jättefin lampa från Village, vet ej vad den kostar.
Sminkväska, Lisbeth Dahl, Dimoda
Sminkväska, Lisbeth Dahl, Dimoda
Fina muffinsburkar på en ställning, Dimoda
Jättefina fyrar som verkligen vill hem till mig, Dimoda
Det som dock fick följa med hem var:
Nagellack från IsaDora, färgen heter Miami blue 711.
Ring, Glitter. Nagellacket på från ovan.

Kommentarer
Johanna

Visst är cupcakesen fina! ÄLSKAR lisbeth dahl !



Blogg: http://johannabystrom.blogg.se/
2011-05-09 @ 20:58:57
Karin

många fina saker:)



Blogg: http://minegeninspiration.blogg.se/
2011-05-10 @ 09:02:06




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback