Fönsterbrädan

På vår ena fönsterbräda blomstrar det för fullt.
Min pelargonstickling har blivti tjock och fin, blir nog inga blommor i år
men nästa förhoppningsvis.
Minipelargonen däremot blommar för fullt. Får se om jag lyckas övervintra den.
Orkidéen är den Jocke fick på examen. Den har fina blommor än.
Två av mina andra orkidéer har fått nya skälkar så snart kommer det blommor där med.
En lite uppdatering: nu har jag klarat en stor och svår tenta.
Nu jävlar är jag glad :D
Den runda glasbollen är en jättefin lampa. Det är en lokal
glasblåsare som har gjort den och Jocke fick den i examenspresent.

Kommentarer
Anonym

Grattis gumman, det förstår jag att du är glad, jag är också glad för din skull
Kramar från mormor



2012-06-20 @ 13:12:57




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback